Biuro Obsługi Odbiorcy
Załatwienie interesującej Cię sprawy w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Gnieźnie Sp. z o.o. możliwe jest na cztery sposoby:
- osobiście w Biurze Obsługi Odbiorcy - biuro zlokalizowane jest w siedzibie spółki przy ul. Żwirki i Wigury 28 w Gnieźnie i czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie: pwikgniezno.com.pl (bok@pwikgniezno.com.pl – rozliczenia i umowy na dostawę wody lub/i odbiór ścieków; przylacza@pwikgniezno.com.pl – zlecanie budowy przyłączy; twt@pwikgniezno.com.pl – pozostałe sprawy),
- telefonicznie, w godzinach 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku (tel. 61-424-59-47 – rozliczenia i umowy na dostawę wody lub/i odbiór ścieków; tel. 61-424-59-17 – pozostałe sprawy),
- za pośrednictwem korespondencji tradycyjnej, poprzez przesłanie wniosku lub pisma na adres Spółki: ul. Żwirki i Wigury 28, 62-200 Gniezno.
Do najczęściej załatwianych spraw należą:
- zawieranie umów na dostawę wody lub/i odbiór ścieków oraz wprowadzanie zmian w obowiązujących umowach,
- rozliczenia za dostarczaną wodę lub/i odprowadzane ścieki,
- uzyskiwanie opinii o możliwości przyłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej lub/i kanalizacyjnej,
- uzyskiwanie warunków technicznych przyłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej lub/i kanalizacyjnej,
- uzyskiwanie warunków technicznych rozdziału przyłącza wodociągowego,
- uzyskiwanie warunków technicznych na rozliczanie wody bezpowrotnie zużytej,
- zlecanie włączenia przyłącza w sieć wodociągową lub/i kanalizacyjną,
- zlecanie wykonania przez PWiK przyłącza wodociągowego lub/i kanalizacyjnego,
- sprzedaż wodomierzy.
Druki umożliwiające załatwienie danej sprawy dostępne są na naszej stronie internetowej: pwikgniezno.com.pl oraz w Biurze Obsługi Odbiorcy.