W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
w Gnieźnie Sp. z o.o.

 

ul. Żwirki i Wigury 28
62-200 Gniezno

 

Tel.: 61-424-59-10
Faks: 61-426-30-87

 

Adres e-mail: sekretariat@pwikgniezno.com.pl

 

REGON: 630973338
NIP: 784-00-03-346

Wróć

Standardy obsługi odbiorców usług, a w szczególności sposoby załatwiania reklamacji oraz wymiany informacji dotyczących w szczególności zakłóceń w odbiorze ścieków


ROZDZIAŁ XI
STANDARDY OBSŁUGI ODBIORCÓW USŁUG, A W SZCZEGÓLNOŚCI SPOSOBY ZAŁATWIANIA REKLAMACJI ORAZ WYMIANY INFORMACJI DOTYCZĄCYCH W SZCZEGÓLNOŚCI ZAKŁÓCEŃ
W ODBIORZE ŚCIEKÓW
 
§ 39

Zakład zobowiązany jest do zawiadamiania Odbiorców o planowanych zmianach warunków technicznych odprowadzenia ścieków z wyprzedzeniem umożliwiającym dostosowanie instalacji do nowych warunków, w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy.
 
§ 40

1. Przedsiębiorstwo zobowiązane jest do udzielania na życzenie Odbiorcy lub z własnej inicjatywy pełnej informacji dotyczącej realizacji dostępności usług, a w szczególności wglądu:
1) w aktualnie obowiązujące na terenie gminy taryfy za odprowadzanie ścieków,
2) w miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego,
3) w Regulamin odprowadzania ścieków na terenie gminy,
4) w plany inwestycyjne dotyczące budowy i modernizacji urządzeń kanalizacyjnych,
5) w wieloletnie plany rozwoju i modernizacji urządzeń kanalizacyjnych.
2. Przedsiębiorstwo udostępnia zainteresowanym dokumenty, o których mowa w ust. 1 w swojej siedzibie.
 
§ 41

1. Odbiorca ma prawo zgłaszania reklamacji dotyczących sposobu wykonywania przez Przedsiębiorstwo umowy, w szczególności do ilości i jakości świadczonych usług oraz wysokości opłat za te usługi.
2. Reklamacje, a których mowa w ust. 1 wnoszone są w formie pisemnej do Przedsiębiorstwa.
3. Przedsiębiorstwo zobowiązane jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej złożenia.
4. Rozpatrzenie reklamacji wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, a w przypadku zlecanych przez Przedsiębiorstwo ekspertyz, do czasu ich otrzymania, o czym należy powiadomić osoby zainteresowane.
5. Przedsiębiorstwo zobowiązane jest do wyznaczenia osoby lub osób odpowiedzialnych za kontakty z Odbiorcami, w tym za przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji.
 

Powiadom znajomego