W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
w Gnieźnie Sp. z o.o.

 

ul. Żwirki i Wigury 28
62-200 Gniezno

 

Tel.: 61-424-59-10
Faks: 61-426-30-87

 

Adres e-mail: sekretariat@pwikgniezno.com.pl

 

REGON: 630973338
NIP: 784-00-03-346

Wróć

Obowiazki Odbiorcy

ROZDZIAŁ VII
OBOWIĄZKI ODBIORCY

§29

1.Odbiorca zobowiązany jest wykonywać umowę zgodnie z jej zapisami, a w szczególności terminowo regulować należności za wykonane usługi.
2.W przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających odcięcie wody określonych w §42 ust.2, na uzasadniony wniosek odbiorcy Przedsiębiorstwo może wszcząć postępowanie ugodowe.

§30

Odbiorca zapewnia niezawodne działanie wodomierzy poprzez ich odpowiednie zabezpieczenie przed uszkodzeniami mechanicznymi, skutkami niskich temperatur, zerwaniem plomb, dostępem osób nieuprawnionych oraz prawidłowe utrzymanie miejsca ich lokalizacji i niezwłocznie powiadamia Przedsiębiorstwo o uszkodzeniach, w tym o zerwaniu plomb.

§31

Odbiorca usług zobowiązany jest do korzystania z zaopatrzenia w wodę w sposób nie utrudniający i nie pogarszający jakości usług świadczonych przez Przedsiębiorstwo w szczególności do:
1.Powiadomienia o zmianach własnościowych
2.Utrzymania przyłączy i instalacji wodociągowych wraz zaworem antyskażeniowym w stanie technicznym uniemożliwiającym wtórne zanieczyszczenie wody w wyniku cofnięcia się wody z instalacji wodociągowej do sieci wodociągowej.

§32

Bez uzgodnienia z Przedsiębiorstwem odbiorca usług nie może zmieniać parametrów określonych w wydanych warunkach technicznych

§33

1. Jeżeli w trakcie eksploatacji posiadanych przyłączy instalacji wodociągowych będących w posiadaniu Odbiorcy, powstanie zagrożenie istotnego obniżenia poziomu usług świadczonych przez Przedsiębiorstwo, Odbiorca jest zobowiązany do niezwłocznego usunięcia przyczyn awarii
2. W przypadku, gdy Odbiorca nie usunie zagrożenia pomimo wezwania, Przedsiębiorstwo ma prawo podjąć wszelkie działania zmierzające do usunięcia zagrożenia i obciąża kosztami Odbiorcę.

Powiadom znajomego