Prawa Odbiorcy
ROZDZIAŁ VI
PRAWA ODBIORCY
§26
1.Odbiorca ma prawo żądać od Przedsiębiorstwa wykonania umowy z należytą starannością i w sposób odpowiadający jej celowi społeczno – gospodarczemu.
2.Odbiorca jest uprawniony do otrzymania pełnej informacji dotyczącej przedmiotu umowy, zgłaszania uwag i zażaleń w specjalnie w tym celu utworzonym dziale obsługi odbiorcy.
§27
1.Odbiorca ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą ilości i jakości świadczonych usług.
2.Reklamacje wnosi się w formie pisemnej.
3.Reklamacje rozpatrywane są przez Przedsiębiorstwo w terminie 14 dni od daty wpływu.
4.Przedsiębiorstwo zobowiązane jest do udzielenia pisemnej odpowiedzi na wniesioną reklamację.
§28
W przypadku uznania reklamacji, Przedsiębiorstwo zobowiązane jest do zrekompensowania udokumentowanych szkód lub zwrotu nienależnych opłat w sposób uzgodniony z Odbiorcą.