Nazwa podmiotu publicznego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Gnieźnie Sp. z o.o.

Status pod względem zgodności z ustawą: czesciowo_zgodna

Powody wyłączenia i nieprawidłowości:

 

Treści niedostępne:

  • część plików nie jest dostępna cyfrowo,
  • niektóre pliki graficzne umieszczone w artykułach nie posiadają wersji tekstowej.


Link do dokumentu z analizą o nadmiernym obciążeniu:

Data sporządzenia Deklaracji Dostępności: 2020-11-06

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-04-08

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2022-04-08

Osoba odpowiedzialna za treść Deklaracji: Marek Krzyśka

Deklarację sporządzono na podstawie: wlasna

Nazwa podmiotu zewnętrznego, który przeprowadził badanie dostępności: Logonet ul. Piotrowska

Imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za kontakt w sprawie niedostępności: Marek Krzyśka

Adres poczty elektronicznej osoby kontaktowej: informatyk@pwikgniezno.com.pl

Numer telefonu do osoby kontaktowej: 61 424-59-10

Opis procedury wnioskowo-skargowej:

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.



Dostępność architektoniczna:

Lokalizacja siedziby Spółki:
Siedziba Spółki znajduje się w Gnieźnie przy ul Żwirki i Wigury 28, jest dobrze skomunikowana z wszystkimi rejonami m. Gniezna poprzez komunikację publiczną i indywidualny transport samochodowy.

Dostępność wejścia i ciągów komunikacyjnych:
Wejście do budynku administracyjnego na poziomie zerowym, jedyne  utrudnienie – drzwi z klamką otwierają się lewoskrętnie na zewnątrz. Wejście osoby niepełnosprawnej na wózku wymaga pomocy osoby drugiej – zapewnia ją pracownik działu zabezpieczenia mienia, dostępny o każdym czasie. Biuro Obsługi Klienta usytuowane jest bezpośrednio przy wejściu do budynku, nie ma konieczności korzystania z ciągów komunikacyjnych wewnątrz budynku. 

Dostępność toalet:
Toalety dla interesantów znajdują się na parterze przy Biurze Obsługi Klienta. Toalety nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. 

Pochylnie, platformy, informacji głosowe, pętle indukcyjne:
W budynku administracyjnym nie zostały zastosowane.

Dostępność miejsc parkingowych:
Możliwość dojazdu praktycznie bezpośrednio pod drzwi wejściowe. Ilość miejsc parkingowych ok. 150 w tym 6 stanowisk dla osób niepełnosprawnych – bezpośrednio przy siedzibie Spółki - niepłatny miejski parking.

Prawo wstępu z psem przewodnikiem:
Brak  w tym zakresie ograniczeń.

Pomoc tłumacza migowego:
Brak.

Dostępność informacyjno-komunikacyjna:
Interesant może komunikować się z pracownikami Spółki przez: telefon, listownie, e-mail, faks lub umówić się na bezpośrednią wizytę.



Aplikacje mobilne:

Brak aplikacji mobilnej.



Dodatkowe informacje: